Ugdymo proceso organizavimas, pasiekimų bei pažangos vertinimas

Ikimokyklinis ugdymas organizuojamas pagal įstaigos parengtą Ikimokyklinio ugdymo programą (2024).

Priešmokyklinis ugdymas organizuojamas pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2022 m. rugpjūčio 24 d. įsakymu Nr. V-1269 Dėl priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo bendrųjų programų patvirtinimo“.

                             Vaiko ugdymo(si) pasiekimų bei pažangos vertinimo tvarka

Eil. Nr. Vertinimo proceso dalyviai Vertinimo būdai Laikas Fiksavimo forma Pastabos
1. Ikimokyklinio ugdymo pedagogai Ugdytinių stebėjimas natūralioje kasdieninėje veikloje, kitų veiklų metu, pokalbiai su ugdytiniais, kūrybos darbų analizė, vaizdo įrašai, nuotraukos Spalio mėn. Sistema ,,Mūsų darželis“, ugdytinių darbų aplankai (dailės ar rankų darbai, vaikų sukurti pasakojimai, eilėraščiai ir pan.), nuotraukos, vaizdo ar garso įrašai Pateikiama anketa tėvams*
Gegužės mėn.
2. Ugdytiniai Diskusijos, pokalbis po žaidimo ar kt. veiklos apie tai, kaip sekėsi** Nuolat Vaikų mintys, užrašai ant vaikų darbų, savaitės planai (sistema ,,Mūsų darželis“) Atsižvelgiama fiksuojant pasiekimus sistemoje ,,Mūsų darželis“
3. Ugdytinių tėvai Individualūs pokalbiai, diskusijos Nuolat Nefiksuojama
Anketinė apklausa (Veiklos kokybės įsivertinimas) Pagal pedagogų poreikį Anketa (Veiklos kokybės įsivertinimas)
4. Meninio ugdymo pedagogai, švietimo pagalbos specialistai Specialistų atsiliepimai apie vaiko ugdymo(si) pasiekimų rezultatus Pagal pedagogų poreikį Nefiksuojama
5. Vaiko gerovės komisija Stebėjimas, diskusija, konsultacijos su specialistais ar socialiniais partneriais Pedagogui pateikus užpildytą stebėjimo kortelę*** Vaiko gerovės komisijos protokolai

 

* Naujai atvykusiam vaikui individualiai pildoma „Anketa tėvams“;

** Lopšelio gr. ugdytiniams individualiai pildoma lentelė „Lopšelio ugdytinių elgesio apraiškų fiksavimas, įsivertinant nuomones ir požiūrius“ (Veiklos kokybės įsivertinimas);

*** Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus atsirandančių dėl išskirtinių gabumų) pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu aspektais įvertinimo specialiojo ugdymosi skyrimo tvarkos aprašo 1 priedas.